Wednesday, July 7, 2010

原来习惯, 系有期限...


哩次我承认我绝对做得不比另外两位AD好... 而且系争天格地甛!! 哈哈
不过总算还好... 见识广左

昨日受到一句好短但偏偏令我好开心既一句话
我唔否认距可能只不过系一种门面说话
点样讲,喺哩一行里面,做门面功夫同讲门面说话系容易过吃饭既!
好可能对距俚讲系一种习惯, 但系㢰我, 绝对系一个鼓励!!

每次出队都令我更加锁定自己既目标
更加了解自己既弱点...
优点啊... 仲屘运到咯!! 哈哈哈

哩个目标,唔知几时先会咑到...
不过, 肯定唔系喺未来既5或10年吧!!
我无咁高扳自己既

希望可以尽快解决目前既犹豫同一切问号
唔想距反复甘再出现


P/S: 请原谅我用字不对/准.. ^^

1 comment:

Anonymous said...

1st of all, so sry.. so long i din read ur blog....
2ndly, now i know when u got ur new camera!! lol
3rdly, ur cantonese is nearly.. or maybe already beter than me, so no worries about that, listen to more mandarin or cantonese songs, look at the lyrics, that will learn faster. =)

lastly, i miss you girl
Yvonne tp